عینک واقعیت افزوده جان سربازان را نجات می دهد

عینک واقعیت افزوده جان سربازان را نجات می دهد
فهرست مطالب

ارپا برای ایجاد یک ابزار پزشکی نجات دهنده به Raytheon Intelligence & Space روی می آورد. دستیار پزشکی رزمی هوش مصنوعی پرسنل میدانی را در مواقع اضطراری راهنمایی خواهد کرد.
تیمی به رهبری Raytheon BBN ابزار هوش مصنوعی، کمک پزشکی، راهنمایی، دستورالعمل و اصلاح یا به سادگی MAGIC را برای کمک به پزشکان در میدان جنگ در ۵۰ مهارت پزشکی کاربردی در طول انواع روش‌های رایج و پیچیده‌تر توسعه خواهند داد.
این به منظور افزایش شایستگی و کمک به کاهش خطاهای درمان در محیط های چالش برانگیز است. همه پزشکان همه چیز را نمی دانند و با این ابزار اکنون امکان پذیر خواهد بود.
بیش از ۲۵۰۰ ویدیوی ضبط شده برای ارائه داده های سه بعدی و نزدیک به ۵۰ میلیون تصویر جمع آوری می شود تا ترتیب درستی از مراحل را شناسایی کند تا کار شما تا حد امکان آسان شود. در پایان، این هوش مصنوعی خواهد بود که گوید چگونه باید آنچه را که لازم است انجام دهد.
عینک‌های هوشمند جدید متا و ری‌بن قبلاً در اسپانیا فرود آمده‌اند، اگرچه با برخی نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی همراه هستند.
این ابزار از طریق عینک واقعیت افزوده برنامه دارپا (آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی) قابل استفاده است. دوربین‌های تعبیه‌شده در عینک‌های واقعیت افزوده، اعمال کاربر را مشاهده می‌کنند و هوش مصنوعی تأیید می‌کند که مراحل به درستی دنبال شده است.
برایان ون وورست، دانشمند در Raytheon BBN توضیح می دهد: «محیط پزشکی جنگی دشوار و آشفته است. “هدف ما برای ابزار هوش مصنوعی MAGIC Raytheon BBN این است که به کارکنان پشتیبانی کمک کنیم تا بدون ایجاد اختلال در تمرکز، راهنمایی های لازم را ارائه دهند.”
اولین نمایش ابزار جدید برای ۱۸ ماه آینده برنامه ریزی شده است. داده های آموزشی جمع آوری شده برای این برنامه با جامعه پژوهشی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: