گوگل از هوش مصنوعی برای دقیق تر کردن نقشه خود استفاده می کند

گوگل از هوش مصنوعی برای دقیق تر کردن نقشه خود استفاده می کند
فهرست مطالب

گوگل اعلام کرده است که برای غلبه بر چالش های به روز نگه داشتن یک نقشه همیشه در حال تغییر، اکنون  در سرویس map  خود از هوش مصنوعی و تصاویر استفاده می کند تا همیشه آخرین اطلاعات را ببینید.
در یک پست وبلاگ جدید، گوگل تعدادی از پیشرفت‌هایی را که هوش مصنوعی در سرویس Google Maps خود ایجاد می‌کند، تشریح کرد، از جمله اینکه چگونه ممکن است نگرانی در مورد ساعات کاری یک تجارت را ازبین ببرد.
در حال حاضر، ساعات نمایش داده شده در زیر یک کسب و کار در Google Maps می تواند به طرز ناامیدکننده ای نادرست باشد، زیرا به صاحب کسب و کار یا «راهنماهای محلی» برای پیشنهاد و به روز رسانی ساعات کاری صحیح در فرآیندی متکی است که به طرز شگفت آوری آسان است اما به ندرت انجام می شود.
خوشبختانه گوگل در پست وبلاگ توضیح داد که چگونه از یادگیری ماشینی برای تشخیص اشتباه بودن ساعات کاری یک کسب‌وکار قبل از به‌روزرسانی فوری آن‌ها با پیش‌بینی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.
بر اساس این پست وبلاگ، از طریق استفاده از این یادگیری ماشینی و پیش‌بینی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، گوگل می‌تواند «در شش ماه آینده ساعات کاری بیش از ۲۰ میلیون کسب‌وکار در سراسر جهان را به‌روزرسانی کند».
علاوه‌براین، گوگل در حال آزمایش استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و تصاویر در سرویس Maps است و از این ویژگی‌ها برای ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌روز درباره‌ی محدودیت سرعت جاده‌ها در شهرهای مختلف بهره خواهد گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: