اینتل از فناوری‌های جدید هوش مصنوعی و ۵G در کنفرانس تگزاس رونمایی کرد

اینتل از فناوری‌های جدید هوش مصنوعی و 5G در کنفرانس تگزاس رونمایی کرد
فهرست مطالب

هدف بسیاری از فناوری های نیمه هادی هوش مصنوعی افزایش بهره وری، امنیت سایبری و نتایج سلامت عمومی است.
اینتل در حال رونمایی از تعدادی نیمه رساناهای جدید – تراشه‌های مغزی است که تقریباً تمام دستگاه‌های الکترونیکی مدرن را هدایت می‌کند – با طیف وسیعی از اهداف و کاربردهای فناوری برای افزایش بهره‌وری و ایمنی عمومی.
پاتریک گلسینگر، مدیر عامل شرکت، کنفرانس “Intel Vision 2022” در تگزاس را عنوان کرد و بر اهمیت روزافزون فناوری، به ویژه پس از چالش‌های ناشی از همه‌گیری، تاکید کرد.
گلسینگر گفت: «وقتی همه چیز تغییر کرده است، وضعیت موجود ما نیاز به دیدگاهی جدید و تازه دارد.»
برخی از تراشه‌های رایانه‌ای که به تازگی فاش شده‌اند از هوش مصنوعی (AI) برای کمک به حل مشکلات بزرگ استفاده می‌کنند.
برای مثال، ابررایانه Aurora آزمایشگاه ملی Argonne با تراشه‌های اینتل ساخته می‌شود که پتانسیل پیش‌بینی آب و هوای بهتر، بهبود تولید، کشف درمان‌های جدید سرطان و تقویت واقعیت‌های مجازی تقویت‌شده، مانند Metaverse در حال توسعه فیس‌بوک را دارد.
گلسینگر با تاکید بر حفظ سلامت و ایمنی عمومی، تحولات شرکت‌های همکار را در زمینه فناوری ۵G توضیح داد.
“اگر همه چیز تاریک شود چه اتفاقی می افتد؟” با خاموش شدن چراغ‌ها، و صدای آژیرهای ضبط شده روی بلندگوها، گلسینگر اتاق را پرسید. هنگامی که فاجعه رخ می دهد، ممکن است دسترسی به فناوری خود را از دست بدهیم. در خانه من، اگر وای فای کار نمی کند، به سختی می توانیم زندگی کنیم.
سایر ارائه‌کنندگان در کنفرانس به اشتراک گذاشتند که چگونه نیمه‌رساناهایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند می‌توانند به تنهایی با الگوهای جدید برای شناسایی بهتر تهدیدات و کلاهبرداری امنیت سایبری سازگار شوند.
شرکت‌های حاضر توضیح دادند که چگونه از فناوری هوش مصنوعی اینتل برای توسعه نرم‌افزار قوی‌تر برای جلوگیری از تاکتیک‌های کلاهبرداری پیچیده‌تر استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: