قابلیت تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی به اپلیکیشن تیک‌ تاک اضافه شد

قابلیت تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی به اپلیکیشن تیک‌ تاک اضافه شد
فهرست مطالب
تیک تاک قابلیت تبدیل متن به عکس  به بهره گیری از هوش مصنوعی  راارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد یک درخواست را تایپ کنند و تصویری را دریافت کنند که می‌تواند به عنوان پس‌زمینه در ویدیوهایشان استفاده شود. این افکت «صفحه سبز هوش مصنوعی» نام دارد و از طریق صفحه دوربین برنامه ویدیویی کوتاه قابل دسترسی است.
راه اندازی فیلتر جدید در حالی انجام می شود که مولدهای هوش مصنوعی متن به تصویر به طور فزاینده ای محبوب می شوند. شایان ذکر است که تصاویری که ژنراتور هوش مصنوعی تیک تاک تولید می کند با مدل های قابل توجه تبدیل متن به تصویر، از جمله DALL-E 2 و Imagen گوگل بسیار ابتدایی هستند. مدل تیک تاک تصاویر انتزاعی تولید می کند، در حالی که DALL-E 2 و Imagen قادر به ایجاد تصاویر واقعی هستند.
این امکان وجود دارد که تیک تاک عمداً مدل خود را محدود کرده باشد تا اطمینان حاصل کند که محتوایی که ایجاد می‌کند به دستورالعمل‌های انجمن برنامه، از جمله محتوایی که در مورد برهنگی و تصاویر خشونت‌آمیز است، پایبند میباشد. اگر مدل تیک تاک مانند DALL-E 2 یا Imagen پیچیده و واقعی بود، مطمئناً توسط برخی از کاربران برای ایجاد محتوای ناراحت کننده استفاده می شد. تیک تاک ممکن است یک مدل انتزاعی را برای جلوگیری از چنین مسائلی انتخاب کرده باشد.
تیک تاک تعدادی پیام پیشنهادی دارد که هنگام انتخاب افکت ظاهر می‌شوند. این اعلان‌ها تمرکز تیک تاک بر تصاویر انتزاعی را برای تولیدکننده هوش مصنوعی متن به تصویر آن تجسم می‌کنند. برای دریافت تصاویر انتزاعی مشابه، می توانید با درخواست های خود بازی کنید.
از آنجایی که این فیلتر جدید در دستان میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهد، اصلاً جای تعجب نیست که محدودیت‌هایی داشته باشد. به نظر می رسد این شرکت آن را به عنوان یک راه سرگرم کننده برای ایجاد پس زمینه در تیک تاک شما قرار می دهد، زیرا می تواند ابزار مفیدی برای سازندگان باشد. با توجه به اینکه DALL-E 2 و Imagen هنوز به طور گسترده در دسترس نیستند، افکت جدید تیک تاک جایگزینی برای کاربرانی ارائه می دهد که به دنبال کمی سرگرمی با تولیدکننده های هوش مصنوعی متن به تصویر هستند.
کد خبر ۲۲۳۰۱۰۵۲۵.۵۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: