مخابرات انگلیس از نوکیا برای نظارت بر هوش مصنوعی استفاده میکند

مخابرات انگلیس از نوکیا برای نظارت بر هوش مصنوعی استفاده میکند
فهرست مطالب
نوکیا امروز اعلام کرد که همکاری خود را با BT در یک قرارداد پنج ساله برای نرم افزار AVA Analytics برای شبکه های ثابت گسترش داده است که به اپراتور بریتانیا کمک می کند نظارت بر شبکه خود را از طریق هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تقویت کند و تجربه مشترکین خود را بهبود بخشد.
این معامله راه حل داشبورد نوکیا (“Homeview”) را برای BT بهبود می بخشد تا به نمایندگان مرکز تماس خود یک دید واقعی و کامل از شبکه اپراتور، از مشترکین فردی گرفته تا دستگاه ها، به منظور تصحیح سریع دسترسی ها و مشکلات خانگی ارائه دهد.
در واقع AVA Analytics نوکیا استفاده از گردش کار خودکار با تجزیه و تحلیل عمیق را برای BT فراهم می کند تا کارایی عملیاتی را بهبود بخشد و امتیاز خالص پروموتور BT (NPS) را افزایش دهد. NPS یک فشارسنج است که نشان می دهد مشتری چقدر احتمال دارد یک ارائه دهنده یا خدمات را به کاربر دیگر توصیه کند.
همراه با AVA Analytics، پلتفرم مدیریت دستگاه خانگی نوکیا و پلتفرم مدیریت خدمات، تقریباً ۶۰۰۰ نماینده مراقبت BT را قادر می سازد تا بیش از ۱۰ میلیون اتصال WiFi را با بیش از ۱۰۰ میلیون اقدام هر روز برای بهینه سازی تجربه پهنای باند خانگی برای مشتریان BT از راه دور مدیریت کنند.
 
کد خبر ۲۲۳۰۱۰۹۲۶.۵۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: