ایجاد پلتفرم هوش مصنوعی پاسخ‌گویی به کاربر در زنجان

ایجاد پلتفرم هوش مصنوعی پاسخ‌گویی به کاربر در زنجان
فهرست مطالب
به نقل از ایسنا/زنجان مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در زنجان گفت: این تیم در حال طراحی پلتفرم هوش مصنوعی بدون دخالت انسان در استان زنجان است که نیاز کاربران را رفع کند.
محمدرضا بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات حوزه فعالیت این شرکت دانش‌بنیان، عنوان کرد: عمده فعالیت این شرکت در زمینه توسعه دیجیتال مارکتینگ مشاغل و توسعه کسب و کارهای موجود به سوی فضای آنلاین اینترنتی است و در سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی این تیم به نام شرکت کاوه نوآور رسانه پارسیا در استان زنجان به ثبت رسید.
وی با ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با فرآیند دیجیتال مارکتینگ، اظهار کرد: همه فرآیند انجام شده از ابتدای طراحی، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، تبلیغات آنلاین محصول مورد نظر، ایجاد تیزر، طراحی تجربه کاربری تا فروش یک محصول دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین نام دارد که در صورت اجرای درست فرآیندهای مذکور، به فروش محصول کمک به سزایی می‌کند.
بابایی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این تیم جوان دانش‌بنیان، تصریح کرد: در گام بعدی شرکت در نظر داریم که به سمت تولید محتوای ویدیویی و ساخت تیزر انیمیشن‌های تصویری حرکت کنیم و از این طریق زمینه فعالیت شرکت را گسترش دهیم.
این کارآفرین زنجانی با اشاره به جزئیات ایجاد پلتفرم هوش مصنوعی در استان زنجان، بیان کرد: در حال حاضر در نظر داریم که پلتفرمی بر مبنای هوش مصنوعی طراحی کنیم که بدون دخالت انسان و ارتباط مستقیم با عوامل شرکت، نیاز کاربر پاسخ داده شود و این سیستم در خارج از کشور طراحی و اجرا شده و در آینده نزدیک قصد داریم این فرآیند را در استان زنجان بومی‌سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت کاوه نوآور رسانه پارسیا با بیان اینکه متاسفانه حمایت‌های لازم از نیروی جوان و دانش‌بنیان کشور انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید نیروی جوان و کارآفرین کشور را به دید فرصت نگاه کنند، زیرا همین قشر جوان و دانشجو در خارج از کشور موفقیت‌های بسیار خوبی رقم می‌زنند و باید شرایطی فراهم شود تا روند اداری و اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کار برای قشر جوان تسهیل شود تا این ذخیره علمی انگیزه لازم را برای پیشرفت و رشد در کشور به دست بیاورند.
کد خبر ۲۲۵۰۱۰۶۰۹.۴۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: