دوربین جیبی مجهز به هوش مصنوعی می تواند شب را به روز تبدیل کند

دوربین جیبی مجهز به هوش مصنوعی می تواند شب را به روز تبدیل کند
فهرست مطالب

استارت‌آپ Duovox یک دوربین دید در شب جمع‌وجور با سنسور سفارشی سونی و الگوریتم‌های پیشرفته در قلب خود راه‌اندازی کرده است که به طور موثر شب را به روز تبدیل می‌کند و تجربه رنگی کامل را برای پیاده‌روی‌های پس از تاریکی در کوهستان، عکاسی از حیات وحش در شب یا حتی تاریکی به ارمغان می‌آورد.
دیوید چن، بنیانگذار Duovox، گفت: «ما از آخرین فناوری تصویربرداری در نور کم استفاده کرده‌ایم و آن را با الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی خود ترکیب کرده‌ایم. این به Duovox اجازه می دهد تا کل صحنه شب را به یک عکس تمام رنگی با نور روز تبدیل کند.»
Duovox Mate Proدر واقع  در حال جمع‌آوری بودجه برای تولید در Kickstarter، چهارمین دوربین دید در شب از Duovox است و به‌عنوان یک دوربین آسان برای حمل و نقل به‌جای نسخه‌های قبلی طراحی شده است.
سنسور این دوربین ۵ مگاپیکسلی تصاویر در نور کم را می‌تواند بگیرد و یک عکس تمام‌رنگی با کیفیت عالی چاپ می‌کند. همچنین رنگ این تصاویر شبیه به رنگ واقعی اجسام است.
کیفیت دوربین جدید تقریبا ۲ برابر کیفیت دوربین آیفون ۱۳ پرومکس است. وزن آن بسیار سبک در حدود ۴۰۰ گرم تخمین زده شده است. این دوربین با قابلیت‌های جدید فضای بسیار کمی را در کوله‌پشتی اشغال می‌کند و حتی قابل جاشدن در جیب لباس است. سیستم هوش مصنوعی باعث می‌شود تا استفاده از آن راحت باشد و گزینه‌هایی مانند سرعت شاتر، نوردهی، دیافراگم و «ایزو» (ISO) به‌صورت خودکار انجام می‌شود. سرعت شاتر، سرعتی است که شاتر دوربین با آن بسته می‌شود و نور را روی سنسور دوربین قرار می‌دهد. همچنین با افزایش ایزو نور تصاویر روشن‌تر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: