وقتی هوش مصنوعی به کمک فروشندگان خودرو می‌آید

وقتی هوش مصنوعی به کمک فروشندگان خودرو می‌آید
فهرست مطالب
گروه خودرویی دستینیشن استفاده از هوش مصنوعی را از سیستم گفت‌گوی ربات‌هایی که هنگام بازدید مشتری از سایت یک نمایندگی ظاهر می‌شوند کنار گذاشته و آن را وارد مرحله جدی‌تری کرده است. این گروه چهار فروشگاه تحت مدیریت عادل احمد را در ایالات‌متحده تحت اختیار دارد. این شرکت پایگاه‌های داده خود را استخراج و سازماندهی کرده تا بتواند از هوش مصنوعی برای پیشنهاد استراتژی‌های فروش و پیشنهادات سفارشی استفاده کند.
تبدیل نمایندگی‌های خانوادگی در حومه ونکوور به‌یک سازمان پیچیده و مبتنی بر داده‌ها، کار کوچکی نیست. عادل احمد، مدیر فروشنده و تیمش ۱۰ سال طول کشیده تا به‌این سطح از کسب‌وکار برسند.
یکی از جنبه‌های کلیدی استخراج داده‌های مالی و مشتریان برای تصمیم‌گیری بهتر، با استفاده از ابزار برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل مالی مبتنی بر هوش مصنوعی بوده است، برای مثال هر هفته «گزارش جامعی» درمورد عملکرد فروشگاه‌های خود دریافت می‌کنند و با بررسی آن قادر به‌تنظیم موجودی و اخذ تاکتیکی بسیار سریع‌تر از گذشته شده‌اند. واضح است که این استراتژی کار می‌کند.
در فروش جزئیات بسیار ریز اهمیت پیدا می‌کنند و زمانی که مشتری یک خودرو خریداری می‌کند، ویژگی‌هایی که بیشتر برای مشتری جذابیت دارد، ترجیحات رنگ و حتی ویژگی‌هایی که خریدار دوست داشت داشته باشد اما در دسترس نیست را باید ثبت کرد.
احمد گفت: «ما می‌توانیم اطلاعاتی درمورد مدل‌های آینده با ویژگی‌های مورد انتظارشان به‌مشتری ارسال کنیم
به‌باور احمد هوش مصنوعی می‌تواند خرید خودرو را سرعت ببخشد؛ زیرا خریداران بیشتر این فرآیند را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. اما همان‌طور که رویکرد چندکاناله تکامل می‌یابد، Destination Auto Group درحال متعادل کردن استفاده از هوش مصنوعی با احساسات انسانی است.
تکنولوژی اومنی چنل «Omnichannel» به‌فناوری و فرآیندهایی اشاره دارد که با هدف ارائه یک تجربه خرید یکپارچه برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود؛ چه در بحث خرید آنلاین، چه در فروشگاه یا حتی هر دو.
او گفت: «در تجارت خودرو، اساس عقد قرارداد، ارتباط واقعی با میهمان است.» استفاده از هوش مصنوعی در برنامه خدمات ارائه‌شده به‌همان اندازه ارزشمند است.
احمد درحال تماشای توسعه فناوری است که تشخیص مسیر از طریق رانندگی خودرو و شناسایی خدمات مورد نیاز از جمله تایرها، ترمزها و سایر اجزای فرسوده را ارائه می‌دهد. سیستم‌های در حال توسعه از طریق یک ابزار مجهز به‌هوش مصنوعی به‌مشتریان پیام می‌دهند و به‌مشتری اجازه می‌دهند فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کند.
کد خبر ۲۱۴۰۱۰۸۱۶.۵۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: