هوش مصنوعی به ملوانان در تصمیم گیری سریعتر کمک می کند

هوش مصنوعی به ملوانان در تصمیم گیری سریعتر کمک می کند
فهرست مطالب
تیم نیروی دریایی  متشکل از کارشناسان فنی و سیاست روز سه شنبه گفت که نیروی دریایی به هوش مصنوعی از دو طریق فکر می کند: زیرساختی برای کارکرد سیستم های بدون سرنشین و فناوری به منظور افزایش نحوه تصمیم گیری ملوان و فرماندهان آنها.
برت وان، افسر ارشد هوش مصنوعی نیروی دریایی، روز سه‌شنبه که در موسسه نیروی دریایی ایالات متحده صحبت می‌کرد، گفت: خروجی ارائه شده توسط هوش مصنوعی به انسان کمک می‌کند یا عملیات‌های سرنشین‌دار را با دارایی‌های بدون سرنشین تکمیل می‌کند. یک انسان همیشه در حلقه خواهد بود و نقش اصلی را ایفا می کند.
وان گفت: “به طور کلی، هوش مصنوعی برای تقویت و ارائه طیف وسیعی از گزینه ها و توصیه ها به تصمیم گیرندگان انسانی وجود دارد.”
او گفت که این بدان معنا نیست که سیستم هوش مصنوعی نمی تواند تصمیم بگیرد. موقعیت‌هایی با کشتی‌های بدون سرنشین، مانند دور زدن یک کوه دریایی، وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند بدون نیاز به انسان آن‌ها را بسازد.
نایب دریاسالار برد کوپر، فرمانده ناوگان پنجم ایالات متحده هفته گذشته گفت که هوش مصنوعی به عنوان یک برنامه عملیاتی اولیه، کلید آزمایش مداوم کشتی های بدون سرنشین نیروی دریایی در خاورمیانه است.
او افزود :«آنها هر چیزی را که می گذرد می بینند، از آن عکس می گیرند. و سپس با استفاده از هوش مصنوعی نقشه‌برداری می‌کنند . و سپس وقتی چیز متفاوتی وجود دارد، هر ثانیه از آن عکس می گیرند، شما آن را به مرکز فرماندهی نیروی دریایی می فرستید. و سپس یک انسان تصمیم می گیرد.»
او گفت که در حال حاضر، غیرنظامیان و ارتش به استفاده از هوش مصنوعی عادت کرده اند. به عنوان مثال خودروها را در نظر بگیرید. الگوریتم‌های هوش مصنوعی به خودرو کمک می‌کنند تا سطح سوخت یا فشار تایر را کنترل کند. همین امر در مورد برنامه‌های ناوبری که تنظیم می‌کنند تا میزان ترافیک را در یک مسیر یا جایی که می‌توان برای قهوه توقف کرد، تنظیم کرد.
استفاده از هوش مصنوعی به نیروی دریایی نیاز دارد تا نحوه تجارت خود را مجدداً تنظیم کند.
این با ساختن سخت افزارهایی مانند کشتی ها متفاوت است، جایی که آنها ساخته می شوند، بیرون می روند و برای تعمیر برمی گردند. هوش مصنوعی به نظارت و تأیید دائمی نیاز دارد تا مطمئن شود سیستم به درستی کار می کند.
ایالات متحده تنها کشوری نیست که به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در ارتش خود است.
سام تانگردی، استاد استراتژی ملی و دریایی در کالج جنگ نیروی دریایی ایالات متحده، گفت: “چین و روسیه هم اکنون از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
چین گفته است که می‌خواهد یک رهبر هوش مصنوعی باشد، چیزی که می‌تواند به آن دست یابد زیرا این کشور به دلایل مختلف می‌خواهد از هوش مصنوعی استفاده کند.
روسیه به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای خودمختاری است تا بتواند نیروی خود را تکمیل کند.”
کد خبر ۲۱۹۰۱۰۷۲۷.۵۵۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: