هوش مصنوعی متا حالا اطلاعات شما را برای شخصی‌سازی پاسخ‌ها استفاده می‌کند

هوش مصنوعی متا حالا اطلاعات شما را برای شخصی‌سازی پاسخ‌ها استفاده می‌کند
فهرست مطالب

شرکت متا  به تازگی از بهبودهای جدید در چت‌بات بین‌پلتفرمی خود، “متا AI”، رونمایی کرده است که شامل قابلیت یادآوری جزئیات مکالمات کاربران می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خاصی را مانند علاقه به سفر یا یادگیری زبان‌های جدید با متا AI در میان بگذارند و چت‌بات آن‌ها را در مکالمات بعدی به خاطر بسپارد.

این قابلیت مشابه ویژگی‌های حافظه‌ای ChatGPT و Gemini گوگل است که بر اساس زمینه مکالمه، نکات مهم را تشخیص می‌دهد. مثلاً اگر کاربری قبلاً اعلام کرده باشد که گیاهخوار است و از متا AI ایده‌هایی برای صبحانه بخواهد، چت‌بات این ترجیح غذایی را مد نظر قرار خواهد داد.

در کنار این ویژگی جالب، یک تغییر جنجالی دیگر نیز معرفی شده است: متا AI اکنون می‌تواند اطلاعات حساب کاربری شما در اپلیکیشن‌های مختلف متا (مانند فیس‌بوک و اینستاگرام) را برای ارائه پیشنهادهای شخصی استفاده کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، درباره این قابلیت گفت: “متا AI بر اساس ترجیحات و اطلاعات شما پاسخ خواهد داد.” او همچنین اشاره کرد که چت‌بات توانسته داستان‌هایی خلاقانه بسازد.

پس از راه‌اندازی اولیه در ایالات متحده و کانادا، کاربران نمی‌توانند گزینه‌ای برای عدم استفاده از این اطلاعات داشته باشند. باید دید که آیا مردم با توجه به نگرانی‌ها نسبت به حفظ حریم خصوصی خود چگونه به این تغییرات واکنش نشان خواهند داد!

کد خبر ۲۱۲۰۳۱۱۱۰.۰۲۶

منبع: تک کرانچ

2 دیدگاه در “هوش مصنوعی متا حالا اطلاعات شما را برای شخصی‌سازی پاسخ‌ها استفاده می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *