بازوی رباتیک آمازون قادر به شناسایی بسته های مختلف است

بازوی رباتیک آمازون قادر به شناسایی بسته های مختلف است
فهرست مطالب
آمازون بازوی رباتیک جدیدی ابداع کرده که برای کنترل و دسته بندی میلیون ها شی خاص مناسب است. این نقطه عطفی برای شرکت به حساب می آید و یک روز در آینده جایگزین تعداد زیادی از کارگران خواهد شد.
این شرکت در کنفرانس تحویل آینده در نزدیکی بوستون، جایی که رباتیک، حمل و نقل و فناوری های تحویل آخرین مایل را به نمایش گذاشت، از “Sparrow”، یک بازوی رباتیک که می تواند ماهرانه اشیایی با اشکال، اندازه و بافت های مختلف را بردارد و جابه جا کند.
آمازون می گوید اسپارو از بینایی کامپیوتری و هوش مصنوعی برای جابجایی محصولات قبل از بسته بندی استفاده می کند.
مکنده های متصل به سطح ربات به آن اجازه می دهد تا اشیا را محکم بگیرد. تکرارهای قبلی بازوهای رباتیک قادر به برداشتن جعبه هایی بودند که عموماً از نظر شکل یکنواخت هستند اما ممکن است اندازه آنها متفاوت باشد. جیسون مسینجر، مدیر فنی اصلی دستکاری رباتیک در آمازون رباتیک گفت که اسپارو می‌تواند اقلامی با انحنای و اندازه‌های مختلف را مدیریت کند.
به گفته این شرکت، بازوی رباتیک می تواند حدود ۶۵ درصد از موجودی محصولات آمازون را شناسایی کند.
هرچند شرکت مذکور از مدت ها قبل طیف وسیعی از ابزارهای اتوماسیون را در انبارهای خود به کار گرفته، اما اسپارو نخستین ربات آمازون است که می تواند اشیای مختلفی را تشخیص دهد و در نتیجه فعالیت بسیاری از کارگران انبارها درآینده منسوخ خواهد شد.
اما آمازون می‌گوید اسپارو «وظایف تکراری را بر عهده خواهد گرفت» و کارمندان را آزاد می‌کند تا روی چیزهای دیگر تمرکز کنند.»
این شرکت معتقد است فناوری رباتیک به نیروی کار آن کمک می کند به طور هوشمندتر، ایمن تر و کارآمدتر فعالیت کنند.
سال گذشته کارگران آمازون با کمک ابزارهای تکنولوژیکی و اتوماسیون حدود ۵ میلیارد بسته (یا به عبارتی روزانه بیش از ۱۳ میلیون بسته) را بلند کرده، ذخیره یا بسته بندی کردند.
کد خبر ۲۲۴۰۱۰۸۲۲.۲۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: