رهبران الهام بخش چه ویژگی هایی دارند؟

رهبران الهام بخش چه ویژگی هایی دارند؟
فهرست مطالب
جشنواره وین‌آپ ۲۰۲۲ در شهر وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است. یکی از نشست‌هایی که دیروز در این جشنواره برگزار شد، نشست رهبری-رویداد شغلی برای رهبران مشتاق و رهبران آینده است.
به گزارشمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی، نشست رهبری شغلی مشارکت‌کنندگان را به یک سفر اکتشافی شغلی می‌برد تا مشارکت‌کنندگان ویژگی‌های کلیدی مختلف رهبری را از طریق پنل‌های الهام‌بخش و کارگاه‌های مختلف عملی کشف کنند. این نشست با محوریت موضوعات زیر برگزار شد:
بحث و گفت و گو در پنل برای الهام گرفتن: ویژگی‌های کلیدی رهبری کدام هستند؟
آزمایشگاه‌های ارائه راه‌حل: چالش‌های رهبری شغلی در دنیای امروز چه هستند؟ کار بر روی چالش‌های رهبری در زندگی واقعی و بحث و گفت و گو با رهبران صنایع مختلف و در نهایت ارائه راه‌حل‌های مناسب
حوزه‌های شبکه‌سازی: ملاقات و مشارکت با رهبران شرکت‌های پیشگام و همچنین سایر رهبران مشتاق و ایجاد شبکه‌ها و تیم‌های ارتباطی و تعاملی
هیئت مدیره شغلی رهبری: کشف بیش از ۱۰۰۰ شغل رهبری و مناسب برای شرکت‌کنندگان در آزمایشگاه ارائه راه حل
 رهبران شرکت‌کننده در این نشست چالش‌های  قبلی خود را به اشتراک خواهند گذاشت و سایر شرکت‌کنندگان با گفت و گو و تعامل یکدیگر راه‌حل‌های متنوعی را ارائه داده و در نهایت راه‌حل مناسب برای حل این چالش‌ها ارائه خواهد شد.
اعضای پنل در این نشست آنجلنری مولینز مدیر ارشد بازاریابی و مدیر رشد،استفانی آهامر مدیر کشور اتریش در ویزا،مهدیس غرایی بنیانگذار و مدیرعامل فاکتور زن و اولریکه پوتوکی رئیس استراتژی یادگیری در Raiffeisen Bank International AG بودند. اعضای پنا و به طور کلی برگزارکنندگان این نشست زنان هستند و یکی از مسائل مهم و مورد بحث در این نشست عدالت جنسیتی در رهبری و سهم زنان در رهبری است.
جمله کلیدی نشست این است:« اگر اعمال شما به دیگران انگیزه می‌دهد تا رویاهای بزرگ‌تری را دنبال کنند، بیشتر بیاموزند، بیشتر انجام دهند و بیشتر شوند، شما یک رهبر هستید.»
وین آپ ۲۰۲۲ جشنواره استارتاپی غیرمتمرکز است که از ۲۷ ماه می تا ۳ام ماه ژون در قلب اروپا در شهر وین در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: