اخبار بین المللی

مشاهده آرشیو
اشتراک گذاری خبر:
1403/2/19

متا ویژگی های جدید Gen AI را برای تبلیغ‌کنندگان راه اندازی می کند

متا امروز اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان خود راه‌اندازی می‌کند که شامل تولید کامل تصویر و متن برای استفاده در تبلیغات است. متا می گوید که همه این ابزارهای جدید از طریق Advantage+ Creative در Ads Manager در یک مکان قابل دسترسی خواهند بود.
اولین ابزار جدید متا، تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند با الهام از آگهی اصلی با قابلیت‌های همپوشانی متن، تغییرات تصویری ایجاد کند. همچنین می‌تواند پس‌زمینه‌های جدیدی را در اطراف تصاویر محصول ایجاد کند و تصاویر را به گونه‌ای گسترش دهد که “بهتر در سطوح مختلف قرار بگیرند”. ابزارهای تولید تصویر همچنین از توانایی ارائه پیام های متنی برای محدود کردن آنچه که هوش مصنوعی ارائه داده، پشتیبانی می کند.
دومین ویژگی مولد هوش مصنوعی که متا امروز ارائه کرد، تولید متن است که می تواند علاوه بر متن اصلی، تغییراتی را برای عنوان آگهی ایجاد و پیشنهاد کند. متا می گوید که این ویژگی به زودی با نسل بعدی مدل های زبان بزرگش، Meta Llama 3 ساخته خواهد شد. خارج از اعلامیه‌های بالا، متا چند به‌روزرسانی برای ابزارهای Advantage+ موجود خود اعلام کرده، که می توان به  بهینه‌سازی خلاقانه برای مشاهده در نسبت‌های پرتره، امکان وارد کردن و استفاده از ویدیوها به جای تصاویر ثابت، و توانایی آپلود یک “هیرو”، تصویر یا ویدیو در مرکز آگهی کاتالوگ اشاره کرد.
کد خبر 210030219.558

 
مرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیهوش مصنوعيپژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعاتمتا
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ