افتتاح اولین بیمارستان متاورس در امارات

افتتاح اولین بیمارستان متاورس در امارات
فهرست مطالب
شرکت مراقبت های بهداشتی Thumbay Group در چند ماه آینده اولین بیمارستان در امارات متحده عربی و جهان را در متاورس راه اندازی خواهد کرد.
فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متاورس برای ایجاد مشاوره از راه دور همهجانبه به پزشکان خدمت می‌کنند. مدیران گروه Thumbay معتقدند که این به گردشگری سلامت نیز کمک خواهد کرد، زیرا بیماران بالقوه می توانند قبل از انتخاب ارائه دهنده بهداشت، امکانات را بررسی کنند.
بر اساس گزارش‌ها، مقامات حاکم بر بخش مراقبت‌های بهداشتی امارات، شرکتی را برای آموزش پزشکان منتخب در مورد نحوه درمان بیماران در دنیای مجازی استخدام کرده اند. در حال حاضر، ساختار پرداخت هزینه برای پزشکانی که در متاورس کار می‌کنند، قطعی نشده، اما انتظار می‌رود حقوق آن‌ها با اپراتور‌هایی بهداشتی برابر باشد.
واقعیت مجازی در سیستم سلامت می تواند راهی برای بیماران مراقبت طولانی مدت یا افراد دارای معلولیت دائمی برای تجربه دنیای اطراف شود. Moideen توضیح داد که با دادن هدست های AR و VR به بیماران، کارکنان بهداشتی می توانند به بیمار کمک کنند تا احساس کند در خانه خود است.
بخش‌های دولتی و خصوصی امارات متحده عربی شاهد پذیرش گسترده متاورس هستند. ژانویه گذشته، وزارت بهداشت و حفاظت از جامعه امارات متحده عربی (MOHAP) مرکز خدمات مشتریان مراقبت های بهداشتی را در متاورس راه اندازی کرد.
در محیط MetaHealth، مشتریان می توانند اطلاعات درخواست کنند، اسناد ارسال کنند، هزینه پرداخت کنند و با افراد واقعی چت کنند و چهره واقعی کاربران به جای آواتار در اتاق مجازی نمایش داده شود.
اکبر معین ثمبای، نایب رئیس گروه Thumbay، جدا از پذیرش متاورس، گفت که این گروه هوش مصنوعی را در سیستم بیمارستانی خود ادغام می کند. با استفاده از فناوری VR و دوربین ها، شناسایی بیمار از روی پلاک خودرو و صورت امکان پذیر خواهد بود.
وقتی یک بیمار به پذیرش می رسد، پرونده او از قبل باز است. روند نشان دادن هویت یا کارت بیمه حذف خواهد شد. این در سراسر بیمارستان دانشگاه Thumbay اجرا می شود. اگر بیمار به داروخانه مراجعه کند، دوربین ها چهره او را تشخیص می دهند و سیستم به داروساز نشان می دهد که بیمار برای جمع آوری داروی خود آمده است.
کد خبر ۲۰۱۰۱۰۵۱۲.۳۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: